Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Στέλιος Καλαϊτζής: ο ... ''κλόουν'' κάνει νέα 'steps' και λέει πάντα 'καληνύχτα'...

''ΠΑΙΔΙ'' ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ, ΚΑΙ ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΉΔΗ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, Ο ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ , ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ  ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΑΝΤ-1 'STEPS',ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΌΛΑ...

- ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ?
Αν υπάρχει απάντηση , σίγουρα δεν μπορώ εγώ να απαντήσω. Είμαι πολύ μικρός και άπειρος ακόμα για να έχω την τελική ερμηνεία του τι σημαίνει. Το μόνο που θα μπορούσα να πω στην τωρινή μου  φάση είναι , ότι ένας "νέος ηθοποιός"  πρέπει να εξελίσσεται , να δημιουργεί και να δουλεύει σκληρά με σκοπό έστω κι ένα άτομο να αποφασίσει να ασχοληθεί  με αυτήν την τέχνη βλέποντας δική του δουλειά.

-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ?
Σίγουρα τον ρόλο του Τρητ στην παράσταση "Τα ορφανά" , στο Αγγέλων Βήμα σε σκηνοθεσία του Κοραή Δαμάτη. Ότι πιο ειλικρινές και τίμιο έχω κάνει ποτέ.

- ''ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ'': ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ?
Η πρώτη μου απόπειρα να σκηνοθετήσω , να κάνω παραγωγή και να παίξω. Τρομερό άγχος , γιατί δεν είχα την εμπειρία να το κάνω "αναίμακτα". Έχει μείνει πάντως μια γλυκιά ανάμνηση , ένα καλό μάθημα στο να ξέρω τι είμαι ικανός να κάνω και τι όχι. Αυτό που έμεινε πιο πολύ , είναι η υπομονή της Αλεξάνδρας (Αλεξάνδρα Πούλου) απέναντι μου. Της βγάζω το καπέλο για ότι έκανε σε αυτήν την δουλειά.

-''H ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΛΟΟΥΝ'', ΠΩΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ?
'Οπως τα περισσότερα που γράφω , από κάτι που ακούω ή βλέπω στην καθημερινότητα μου. Οι κλόουν προέκυψαν στη διάρκεια ενός παιχνιδιού ερωτήσεων. Στην ερώτηση τι θεωρείς τρομαχτικό, κάποιος απάντησε τους κλόουν.Το βρήκα ενδιαφέρον και μετά από αυτό όλα έγιναν αυτόματα.

 -ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΩΝ: ΠΟΙΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡIA?
Συνήθως η επιλογή των ρόλων δεν εξαρτάται από τους ηθοποιούς. Σίγουρα αυτό που κοιτάω πριν κλείσω μία δουλειά είναι οι άνθρωποι που θα συνεργαστώ , το ίδιο το έργο αν έχει ενδιαφέρον για μένα και αν ο ρόλος που μου ζητείται να ερμηνεύσω (μικρός ή μεγάλος) με εξιτάρει.

- ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ, ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΙΟΛΑΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ.
ΤΙ ΚΡΑΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ?
Τα ρούχα νομίζω και την εμπειρία. Κυρίως  την εμπειρία. Είμαι της άποψης πως όταν κάτι τελειώνει , τελειώνει. Προχωράς για το επόμενο.

-ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ?
Και βέβαια με γουστάρεις...... Αφού είμαι γαμώ τα παιδιά.......

-ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ?
Η σύσταση μιας θεατρικής ομάδας , με σκοπό να κάνουμε δικές μας δουλειές και παραγωγές και στα επόμενα χρόνια. Τώρα βρισκόμαστε στην αρχή και έτοιμοι να ξεκινήσουμε πρόβες  σε δικό μου έργο. Ίσως δούμε τους κλόουν επί σκηνής τον επόμενο χειμώνα.

Stelios Kalaitzhs
στο Facebook
Μαρία Σχίζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου